I never gonna be like you

Hejsan! Hoppas ni haft en bra dag ;) Jag vaknade runt 8 idag och runt 9 åkte Elena och jag till Skarphagen och köpte färskt bröd till frukost, yummie! Sedan så var det dags för dansen! Det var verkligen superdupermegajätte kul! :D Vi satte ihop en minidans, vilket gick ganska bra :) Vi är bara 5 anmälda i kursen, men det kom bara 3 (inklusive mig), haha ;) Efter dansen åkte jag och Elena till maxi och köpte en vinterjacka till mig från Stadium. Älskar den! Den är supermysig ;)

Vi sprang in en sväng på Media Markt också, köpte då The sims 3! ;) Yääääääää!




Bara för att jag känner mig snäll så tänkte jag visa upp lite bilder från dagen!











Åh, nu kom pappa ner med en snusk-klubba till mig. Du är bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Hmm, vad heter du?:
Om du inte orkar skriva allt igen, så klicka i rutan!

Din e-postadress!: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Nå, vad hade du på ♥t ?:

Trackback
RSS 2.0